Franciaországból…

Nem vesztem ám el a francia rengetegben, csak elég hiányosan van netem, ezért csak most irok és lehet hogy nem is fogok tudni többször. Ebben a szállodában elég gázul van net, vagyis van wifi, de szarul működik és elég drága is..
De ez lényegtelen is, a lényeg hogy egy tök jó hétvégén vagyok túl, jó lenne negyedévente egy ilyen. Elzártan a világtól, csak kirándulgatni, enni finomakat, kocsikázni..
Ja, azt nem tudom irtam e hogy szerda óta Lyonban vagyok, AVIS station visiten, ami azt jelenti hogy megnézem hogy itt hogy dolgoznak az autókölcsönzőben, részt veszek a munkájukban, figyelek ezerrel meg ilyenek. Szerencsére nagyon jó csapatba kerültem, nagyon jófejek mindannyian, figyelnek rám, magyaráznak. Pénteken jött utánam az uram hogy megünnepeljük a szülinapját meg amúgy is, ki kell használni az ilyen lehetőségeket. Kaptunk egy autót szombat reggel hogy menjünk és kirándulgassunk. Elmentünk egy barlangba ami nem messze van innen, nagyon izgi volt. Olyan szűk réseken kellett átmenni hogy egy 100 kilós nem tudom mit csinált volna, valószinűleg beragad… utána körülnéztünk ott a környéken, földutakon, elhagyott részeken, nagyon szép volt. A tipikus francia vidék, édi kis házakkal, nyugalommal, csönddel. Ültünk a padon és hallgattuk a madarakat és a kútból ittunk vizet… Este még kocsikáztunk aztán fáradtan beestünk az ágyba. Ma meg körülnéztünk gyalog itt a városban, sétáltunk, siklóztunk, panorámát néztünk, majd beültünk megenni a szülinapi ebédet. Én bekockáztattam a békacombot. Semmi extra amúgy, fincsi husi sok fokhagymával és petrezselyemmel. St málnás kacsát evett, az is finom volt. Szülinapi torta hijján Creme brulée-t ettünk, meg kapott egy csomó francia kekszet amiért teljesen odavan. Nem tudom miért, én nem szeretem őket, de ő tudja 😀 Kicsit izgultunk is a reptéren, nehogy elvegyék. Volt nálam egy zacsi hogyha kipakoltatják vele akkor kiadja nekem és én majd hazaviszem jövő héten, de semmi gond nem volt. Most már itthon vagyok, lassan nekem is pakolásznom kell mert holnap már az új helyen alszom. Kicsit aggódok mert egy tök kihalt hely, és a szálloda meg munkásszállásnak néz ki, de majd meglátjuk milyen lesz. Azért jó volt ez a hétvége és ez most feltöltött. Meg az is jó volt hogy végre volt egy nem hagyományos szülinap amit az ünnepelt is élvezett… Ennél nem is kellett több 😀